Sunday, March 28, 2010

nafsu @_@

fuuhhhh..tak tahan!tak tahan! gle tak tahan..... saya betul-betul tak tahan tengok shawl yang lawa sekarang nie,. seriously rasa nak beli shawl kembali semula. cantik and chumel sangat, design pun menarik! mana boleh tahan dowh.. sumpah, saya tak boleh tahan nafsu saya nak beli shawl lawa-lawa (addicted gle nie). yerla, bohsan sangat kat kedai sambil tunggu customer usha-usha la blog yang ada. bila dah tengok tue of coz ada yang menarik and rasa nak beli. saya ada cari shawl yang saya nak tue but sold out.huhuhu:( hari nie ada jumpa shawl yang nice kat SHAWLAYUCINTA...(click link kat sebelah nie if nak tengok) lawa gila beb!! x tahan...nak beli ke x???huh, kalo beli sekarang nanti kurang duit nak g Kulim + my dream crocs.. apa patut saya buat nie???berbelah bagi..nak sangat!

hmmmmm...pk and pk, ?_?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

bye2 shawl cantek..hukhukhuk :(

hati si kecik: its ok, nanti kita beli lain kali ek faaza cayunk, mana taw nanti ada lagi cantek and murah. shawl dah ada kan beli la benda lain pulak ek. (pujuk hati sendiri) :)

si kecik: okay, baiklah hatiku cayunk..nanti kita cari crocs idaman dulu ek???

hati si kecik: yeay, yeay. ^_^

hahahaha...ngada-ngada plak.. xpe la janji happy. sabar ek faaza, disebalik kesabaran tue kita x tahu akan ada benda yang lebih baik menanti kita. :)


nota si kecik:

perlu berwaspada bila tengok blog..jangan ikut perasaan :P
haih...windunyer kat Syafiq time nie, apa dia buat skg agaknyer ek??
hmmm.. kat bengkel lagi ke??? keje leklok ek Abang ♥ ♥ ♥

2 comments:

zrarsln said...

kte br view kat blog tu td, hahaha
mmg cntk dan murah :D

fmunyraz said...

aarrrrggggh...
tension nie..nak beli sangat. :(
banyak r shawl awk, smlm bwu beli g kn??ishk3.
awk beli yg mn??
on9 ym or skype leh??lama x borak :)