Saturday, September 25, 2010

2nd interview PUNB

Alhamdulillah.
benda yang di tunggu-tunggu datang jua.

benda ni aku dah lama apply

Perantis Siswazah PUNB

since bulan 7 hari tue g.

semalam orang PUNB call,
cakap aku kena pergi 2nd interview.
hari Selasa ni pukul 2 petang dekat Hotel Raudah Kota Bharu.

huh!
agak teperanjat di situ.
setaun aku intake before ni tak ada plak 2nd interview.
kawan aku yang dah dapat before ni pun tak ada kena interview.

katanya kena interview dengan bakal mentor.
aku bukan nak masuk pertandingan mentor ek,
ni kurus keushawanan.

lebih kurang macam The Apprentice Donal Trumph tue.

tapi ni versi Malaysia under PUNB.

so sekarang aku kena siapkan resume and karangan,
bertajuk "TENTANG SAYA"
agak-agak apa la yang aku nak mengarut dalam karangan tue ek?
any ideas kawan-kawan?


nota si kecik:

wish me luck.

No comments: