Monday, September 6, 2010

kedai aku kena ceroboh.

huh!


tadi tetiba pintu kedai aku terbuka,
nak kata angin tak de la coz tak de angin pun.


tengok-tengok ada budak kecik.
mcm mana boleh sesat budak ni?


mana mak bapak dia?
sesape yang hilang anak sila call aku sekarang!
no telefon o13-9004444 tekan-tekan tak dapat.

ni bukan kes anak hilang la
tapi anak lari dari mak!
ada ka?
ehehehe :P

yang sebenarnya ada parents tue tengah repair kereta,
sebelah kedai aku.
anak dia lelaki tetiba tolak pintu kedai aku main cikucak plak.

aku pun layan la.
mula-mula ajak dia masuk taknak.
lepas tue aku bagi gula-gula terus datang duk sebelah aku.

seronok la jugak layan budak ni,
masalahnya
bau tak boleh tahan,
rasa macam budak tue beyak r!

aduuusshhhh,
terpaksa la aku tahan.
takkan la aku nak halau budak tue kuar kot.

jahat gila namanya wei!
tapi kan takkan mak dia tak sedar anak dia beyak?
pelik gak aku.
maybe sebab sibuk sangat tengok kereta kot.

pesanan aku pada mak ayah di luar sana,
jangan biarkan anak anda diselubungi bau yang semerbak tue.
ehehehehe : )

nota si kecik:

agak la menahan bau yang tue.
dah la pose.
makruh tak?
ehehe

No comments: