Monday, September 27, 2010

TENTANG SAYA. totally finish!


~Selamat Malam Semua~

dah prepare katil ka?
dah nak tutup lampu bilik ka?
jap. jap.

sebelum tutup laptop and tidur
baca blog aku dulu ek.

akhirnya siap sudah TENTANG SAYA.
lega rasanya.
selesai satu masalah untuk interview nanti.

tapi ada lagi satu masalah.
resume belum siap ma.

huh.
tetiba otak jadi lembut!
aku tak mau cakap lemb*p nanti jadi betul-betul
tak ka timbul lagi satu masalah.

ni la padahnya kalau belajar tue setakat nak dapat result tinggi.
sekarang dah terkontang-kanting
nak siapkan resume yang bermutu tinggi setanding minyak Seri Murni,
pun susah!
hikhikhikhik
^.*

esok 1 hari je lagi.
lusa dah kena g interview.

oh otak silalah berkerjasama dengan aku.
nanti aku belikan kau otak lelaki lak!
miahahaha : )

ending karangan TENTANG SAYA
aku just tulis macam ni

"Akhir kata, “Keusahawanan itu kerjaya pilihan” dan saya yakin setiap kita bukan dilahirkan untuk menjadi usahawan tetapi ia boleh dibentuk cuma ia bergantung pada individu itu sendiri nak atau tidak."

kowang rasa okay tak?
since interview tue kan pasal latihan keusahawanan,
so haruslah ada benda sebegini kan?
lagipun aku sendiri pun setuju dengan
ayat aku yang last ni.

okay
sekarang kowang dah boleh tutup laptop
and tidur dengan lenanya.
tapi sebelum tue tido baca doa dulu ek!

semoga bermimpi yang indah-indah


nota si kecik:

tetiba rasa macam buat cerpen lak.
rasa penulis novel pun ada.
perasan. ahaha

No comments: