Tuesday, October 19, 2010

renovation kedai.

~Salam Semua~

if before ni bising dengan
owang duk ketuk-ketuk dinding,
sekarang dinding pun dah berlubang.

semua ni angkara tikus durjana.
eh tikus?
i don't like mukus!
yarrkkkk!! =.=

bukannya salah tikus, mukus, lukus atau bungkus
tapi sebab kedai aku tengah renovate.

renovate nak bagi besar sikit,
pastu nak buat toliet and dapur g kat belakang.

pagi ni dowang dah tebuk lubang,
nak buat pintu.

aku dah tak boleh bebas berenang
macam selalu.
wuwuwuwu :'(

berenang maksud aku,
bersenang lenang kuak kupu-kupu! :P

pergerakkan aku jadi terhad,
coz sekeliling ada lelaki.

kalau sebelum ni
aku tutup pintu belakang,
sekarang kena buka seluas-luasnya.
nak bagi dowang buat kerja. =.=

okay
jom tengok sikit gambar kedai aku


Sekarang ni banner dah kena cabut coz
selalu jatuh kena tiup dengan angin


Time ni aku tengah ikat langsir nak gantung.
tempat renovate tue dekat belakang
yang ada penghadang tue,
dowang buka bagi luas and tebuk wat pintu.



sekarang ni aku pasang laptop dekat atas meja
menghadap cermin,
since dekat sofa tue dekat dengan tempat renovate,
nanti habuk habis laptop aku.


ni plak keadaan kawasan depan kedai.


hmmm
bila nak siap aku pun tak sure.
if siap pun aku tak sempat nak guna kot,
since aku dah nak pergi
Perantis Siswazah PUNB.


nota si kecik:

nak gak merasa kedai ni
bila dah siap renovate nanti.
huhuhu


No comments: