Thursday, April 15, 2010

My Great Life Blogging Contest!

yeaaaaaahhhhh, aku dengan berbangganya join contest g,haih x taw kenapa sejak semalam rasa nak join contest yang ada kat blog nie membuak2. myb sebab aku x da keje nak buat kat kedai sambil tunggu customer dtg so masa usha2 la segala blog yang ada,ehehehehe:P


okay..kembali ke tajuk utama, My Great Life Blogging Contest nie di anjurkan oleh KAK NAJMIE merangkap senior aku kat KPMBM. now dia dah sambunk study kat UUM. nak taw dgn lebih lanjut psl contest nie??? CLICK SINI. okay nie sebagai mukadimah je ek, x masok isi contest lg..kuakuakua^_*


bila aku duk godek2 and usha mengusha blog MY GREAT LIFE aku rasa syok baca coz kak Najmie nie jenis yang suka berjalan...haih, jeles aku berjalan je keje dia. dalam tue mcm2 dia cite psl aktiviti dia semasa berjalan..berjalan???hohoho, mesti penat kan??iiissshh, jgn silap faham berjalan tue maksud aku cuti2 malaysia. yang paling buat aku bengang dgn jayanya adalah dia dtg KELANTAN then pergi NORDIN BATIK. aku bengang bukan pe, jgn silap faham ek Akak and kengkawan..bengang coz sebagai anak jati KELANTAN pun aku belum pernah g sana and actually aku nie minat melukis and suka bab2 batik nie. aku masih ingat dulu masa mula2 masuk KPM, lecture tnya awk amek coz Entrepreneurship nak buat biz pe?? aku dgn berbangganya ckp nak bukak butik sendiri mcm NOR ARFA BATIK. so setiap kali kena wat tugasan or present pasal contoh biz, usahwan terkenal and sepupu sepapat seangkatanya aku akan amek NOR ARFA BATIK. sape yang 1 kelaz dgn aku dulu of coz taw pasal nie and dorang pun dah masak dah dgn minat aku.:) ok, berbalik pada entry kak Najmie, aku suka sgt pic yang dia lukis tue..if aku dapat peluang mencanting batik.





if nak baca entry KERA-ATIF click kat pic ek:P

selain daripada tue, aku amat2 jeles coz kak najmie sambil berjalan2 dia de jumpe owg famous: DATO' TONY FERNANDES, FARID KAMIL, JOJO..woooo, so best kalau aku dpt gak jumpe dorang sume. dalam blog dia gak dia ada ceritakan aktiviti dia as a student and also bizwoman.bermacam2 biz dia buat and also sowang yang hyper duper active person..ahahahaha:) as a junior dia aku taw dia jenis yang mcm mna..x reti duk diam sama mcm aku. Faaza sokong Akak, teruskan..semoga berjaya mengerjar cita2^_^


ok..before aku end aku nyer pendapat and hujah2 yang mungkin menyebabkan aku kalah atau menang dlm contest nie aku nak suggestkan pada kak Najmie why not masukkan tips2 yang bombastik dalam blog anda. Akak dah da ramai follower if masukkan tips2 yang berguna mesti lagi suka baca..(i only suggest, it up to u:P) lagi satu, nak tanya cket..Faaza suka layout hitam yg da bunga2 tue..so sweet.amek kat ne ek??mcm ssah je nk buat.:)

semoga bergembira semua^_*

♥ tHe EnD ♥


nota si kecik:


first gift: voucher RM100 utk fon NOKIA E72
haih, kalau dpt pun mampu ke aku nak beli fon mcm tue??
dapat no 2 atau 3 pun dah kira bersyukur teramat. :)



2 comments:

Just_najmiE said...

thanks faaza for this entry!.. nnt akak consider utk buat tips ya.. hehe.. faza nk tips tentang apa?.. (^^,)

btw, akak dah tak ingat ambek layout hitam pink tu kat mana.. kena rajin search lah. hehe..

good luck ya!

fmunyraz said...

ur welcome..:)
tips apa2 je pun x kisah..owg baca je.:P
okay...thanxs^_*