Saturday, May 8, 2010

4th contest: Pink Giveaway:)


nananananana..so what, i get the rock star
i get PINK...yahhhhhoooo!
ceh, memandai je aku buat lirik sendiri..kang x pasal2 kena saman dgn PINK. maap ek CIK PINK, gurau je:P aku ingatkan PINK je leh amek color PINK but ada g sowang yang berani mati buat contest PINK GIVEAWAY..sape dia yang berani cabar PINK nie???aku tabek spring katil la utk KakYaty ni. Time aku khusyuk duk blogwaking tadi tiba2 terskodeng contest ni. first mcm malas nak join coz aku ni bukan ada luck sgt pasal join contest ni but bila fikir2 balik aku W.A.J.I.B join coz sejak aku tukar layout blog aku ni dengan color pink, jodoh aku dengan segala mak datuk pink ni bertambah-tambah! owg ckp kalau selalu jumpe tue ada jodoh maknanya, betul ke?hopefully ada la kan^_^. actually aku ni x da r suka color pink..terus terang wa ckp lu, aku ni kan jenis yang hyperactive so mcm x sesuai je dgn color pink ni. selalunya color pink ni owg akan fikir dia ni jenis lemah lembut, canteq, sopan santun....eh mcm pernah dgr je dialog tue, di mana ek???ooooh, dh ingat Syurga Cinta kan?ehehe:) but aku taw la nape lepas aku tukar layout blog ni dgn color pink, seyes mcm2 benda aku dpt warna pink.



nie jam casio (color pink tue aku punye) yang Syafiq bagi time kitaowg jejalan di KB Mall.




pic ni aku curik dari google ek..yang aku punyer bentuk 4 segi and kat tengah2 de bentuk love.
belakang plak bulu dia bentuk bunga rose..so sweet ♥♥♥
sowy..x leh nak letak pic tue dlm blog coz aku x de cam yag canggih mangih utk bolehkan aku letak masukkan pic pillow tue dlm laptop.
pillow pink tue aku dpt time Syafiq turun je dari bus
bila dia sampai Kelantan ujung bulan 4 lepas.:)



ada sesape taw panadol pink ni utk pe??yg pompuan mesti taw kan??ehehe:)
seyes, if aku dtg tut,tut aku x pernah mkn panadol ni but time kuar dgn Syafiq baru2 ni tiba2 dtg tut,tut*
huh, sengal...nak jalan pun susah coz sakit sgt so terpaksa la beli and makan.




okay...yg ni plak shawl idaman yang aku beli kat MAGICSHAWL, satu set sekali dgn inner!
tengok still ada color pink kan??
shawl ni bawu je sampai td.^_^


so pe mcm????begitu manyak jodoh aku dgn color pink sejak kebelakangan ni and tue la sebab nape aku teruja muja nak join PINK GIVEAWAY nie. kowang nak join gak??? tak boleh..mesti la boleh! nak join clicksini but pastikan kowangnyer blog adalah pink yea kalau x terus kena reject..:D

panjang la plak entry aku kali ni ek??xpe2..jangan wisau, aku belom stop nak taip g.kuikuikui:P tanpa banner pun still kowang kena reject if tak letakkan banner contest tue kat entry kowang.




cantikkan banner dia???ciap da blink2 g.:)

Okay...selesai sudah sesi membebel aku utk giveaway ni, harap2 dpt la ek coz gift tue memang buat aku meleleh air liur coz semua color pink and yang paling aku x tahan dpt pashmina color pink plak tue. aku dah la semakin gila dgn shawl and pashmina kalau dpt boleh aku pakai dgn inner yang aku baru dpt tadi..ehehehe:D





satu lagi...huh, nasib baik ingat....aku ni pengunjung yang ke 2848! hebat x no ni???canteq x???agak2 lucky x??sama2 la kita berdoa ek.AMIN.

sebelum tue, aku nak sajikkan telinga kowang semua dgn lagu PINK~SO WHAT sempena PINK GIVEAWAY ni...so pe lagi, lllaaaaaayyaaaannn..zaaaaaaaaaaassssssssss^_*





nota si kecik:

skg ni agak suka color pink.. gatal betul aku ni.. wink..wink^_*

hope dpt la giveaway nie ek.


2 comments:

Syahida said...

good luck, eh ^_^.

fmunyraz said...

tenkiu sya...:)