Saturday, May 29, 2010

perempuan sukakan kejutan.



will you marry me???
dgn pantas aku jwb...yes i do my love:) time tue terasa dunia ni milik kita berdua je...tapi bila benda tue akan berlaku?sama2 la kita tunggu ek. kowg jgn pk aku gatal plak, tue baru mukadimanya.ehehe:P wahai lelaki di luar sana, aku nak gtaw sikit+sikit=banyaklakan? so sila la baca dgn bersungguh-sungguh utk buat kowg nyer gf/wife/mak/kakak/adk pompuan atau manusia bergelar PEREMPUAN bertambah sayang pada anda.
oh perempuan memang agak susah nak difahami tetapi if kowg as a lelaki taw caranya, dgn mudah anda berjaya mencairkan hati pompuan tersebut. senang je, kowg as lelaki just buat kejutan kat kaum Hawa ni. mcm2 cara kowg leh buat and x semestinya kena bagi hadiah yang mahal2. sila beliakkan mata anda skg utk taw dgn lebih mendalam lagi....antaranya, time dia sedang keseorangan anda muncul di depan dia, lantas peluk and ckp I LOVE U. itu dah cukup bermakna bagi sowg pompuan. kowg sebagai lelaki ni kena ingat, pompuan ni mcm budak2 suka di manja2, layan dowg mcm budak2; bagi hadiah, bawak jalan2, bagi chocolate, etc.. so pandai la kowg pk mcm mana nak bagi suprise kat dowg ek.

bagi aku...aku akan happy gila2 if lelaki yang aku sayang buat kejutan kat aku! contohnya;

"dia tiba2 ada depan aku tanpa aku taw!

"time aku taw dia bz but tiba2 dia call aku!

"dia bagi hadiah walaupun hari tue bukan hari istimewa kami!

"bila aku nagis dia terus peluk and tenangkan aku!

"posmen dtg umah and aku dpt something dari dia!

"tiba2 dia ajak pergi bercuti bersama-sama tempat yang aku mmg nk pergi!

"tepat jam 12:00 pagi dia wish jadi owg pertama yg wish bufday and anniversarry kitaowg!

"setiap kali sebelum atau selepas tido, dia akan jadi owg pertama yang wish gudnite and mornink!

"time jalan2, tiba2 dia pegang tangan aku kuat2!

"bufday aku dia buat surprise party+present utk aku coz aku dari form 1 until aku semester 1 kat kolej aku dah x celebrate bufday aku.last celebrate semester 2 dgn roomates aku.huhuhu!


dan 1 lagi yang aku rasa last but if ada aku akan bagitaw lain hari ek




"tiba2 dia melamar aku and ckp, sudi tak awak kahwin dgn saya???



p/s: aku rasa majoriti pompuan sukakan suprise mcm yang aku nak nie, betul x????so wahai kaum Adam..faham2 la apa yg anda perlu buat ek^_^


nota si kecik:

seyes aku suka lelaki yang buat surprise,
tapi surprise tue biarlah benda yang happy
: )


No comments: