Tuesday, July 6, 2010

coklat Daim.



sudah berkurun aku tak makan coklat ni!
last-last dapat jugak aku merasa lagi.
terima kasih utk
adik angkat aku; Kry!




bukan senang nak dapat kat lain selain Langkawi.
lagipun kat Langkawi murah gila berbanding sini.
dah dia g Langkawi and siap tanya aku nak pe,
so of coz la coklat kan?
takkan rokok lak!
aku benci rokok okay! terutama bau+asap dia.
bila aku g Kulim 2 ari lepas,
sempat jumpa Kry and dpt coklat ni 1 plastik.
terima kacih Kry!
tapi of coz mengundang kecemburuan sicoklathati.
oh sicoklathati;
"saya cinta kamu sahaja sepanjang hidup saya!
aku pun satu hal, kwn laki ramai sgt.
sape suruh.
nggeeeeee!
haih! nasib baik sicoklathati taw aku jenis mcm mana.
if buat awk sedih sicoklathati ku cayunk,
sejuta kemaafan dipohon okay.
ISyafiq


nota si kecik:

kuih bakar berbentuk hati masih tetap no 1!
ehehehe. ^.^


2 comments:

gabanMorka said...

jajan favret aku gak ni!

fmunyraz said...

morka: hahaha.
kita serupa.
nak ka?taknak kasi :P