Tuesday, July 6, 2010

contest paling comel.



aku tak cantik
but
aku comel!
ahhaakkss
ada nada gedik di situ :P
ni Dak Eina punyer pasal la ni,
ada ka tag aku dlm contest ni.
ceh, kat dunia blogging tarok nama Dak Eina
padahal dah nak tua dah pun mak cik tue.
kowg yang taw tentang dia taw la,
aku kwn dgn dia time sekolah teknik dulu.
aku mana da panggil Dak Eina tapi Mek Na.
hahahaha
^______^
aku tak taw la nape dia leh tag nama aku,
bukan aku comel sgt pun.
"mung g comel Mc Na! :P
aku malas r nak jejoin contest ni coz aku rasa aku x bape layak.
lagi satu, berjuta yang join dah.
tapi
aku tetap nak berterima kasih pada Mc Na coz tag aku!
kalau la aku masuk Contest Paling Comel nie,
ni la gamba yang aku nak pertandingkan



kowang carik la sendiri yg mana 1 ek!
actually ni pic kelaz aku kat kolej time semester 3 dulu.
oh yea, contest tue nak gamba sowg kan?
ni bukan sowg tapi dah berpuloh,
so sah2 dah out!
ehehehehe
^__________*


nota si kecik:

Mc Na,
kira selesai utang aku dgn mu deh!
ehehehe:P
i miss my study time!


No comments: