Sunday, August 8, 2010

Anniversarry Contest by MaslinaMansor.

Selamat Petang semua,
bulan ni aku rerajin nak join contest plak.
Almaklumlah bulan ni kan banyak hari istimewa.
9.08.2010~Graduation sicoklathati
11.08.2010~Puasa and 1 Year Anniversarry aku and sicoklathati
27.08.2010~birthday my beloved dad.
tadi tengah blogwalking jumpa contest yang syok nie.


Anniversarry Contest by MaslinaMansor.
tarikh anniversarry Kak Maslina nie esok taw!
sama plak dengan graduation day sicoklathati.
so patut la aku join kan?
lagipun dia punya bulan istimewa bersama insan tersayang pun bulan Ogos.
sama dengan aku dan sicoklathati.
lagi-lagi bertambah excited aku nak join.
if dapat hadiah tue memang hadiah anniversarry kitaowg la nanti.
Amin.

Okay, contest ni kena letak gamba bersama insan tersayang.
ni gamba aku bersama sicoklathati bulan 5 lepas.
last date kitaowg.
huhuhuhu :(
cinta jarak jauh biasa la kan!
aku pasrah.
walaupun jauh tapi dekat di hati.
siapa cakap cinta jarak jauh nie tak happy?
tak bahagia?
okay je setakat ni taw.
semuanya depends pada orang tue.
kalau dekat selalu jumpa pun asyik gaduh buat apa kan?
yang penting hati.
ikhlas :)
kami dah berkawan dah nak dekat 5 tahun
tapi couple bulan 8 tahun lepas.
aku pun tak sangka kami akan couple.
dah namanya jodoh tak kemana walaupun lost contact kejap!
Sekarang ni dah hampir setahun percintaan kami.
selama setahun cinta jarak jauh,
aku dah dia tak pernah merungut apa-apa
walaupun susah nak jumpa sebab
dalam hati ni Allah tahu kami hanya cintakan satu sama lain.
susah jugak nak jumpa lelaki yang sabar macam ni,
Alhamdulillah Syafiq okay. :)
keserasian kerana banyak persamaan di antara kami buat kami lebih jatuh cinta!
tak kiralah dari segi apa pun,
mesti sama!
benda apapun kalau sowang da yang sowng g mesti ada gak.
makanan.
warna kesukaan.
pakaian.
perasaan semasa.
bila dia sedih aku juga akan mengalami keadaan yang sedih.
sedangkan bila masa dia akan sampai umah pun aku taw.
memang selalu tepat la.
dia pun siap cakap.
aku ni da ilmu ka apa?
kelakar kan?
sumpah terasa macam kembar plak.
ehehehe
^.^
bersyukur sangat pada Allah sebab pertemukan aku dengan
Muhammad Syafiq Bin Arshad.
hadiah yang aku pernah bagi pada Syafiq,


first present; baju t-shirt color merah since dia minat merah.
bagi time bulan puasa tahun lepas. :)

nie aku bagi uncang letak digimon yang dia hadiahkan utk aku
berserta sarung bantal! dua-dua dah lama nak ada digimon sendiri.
digimon kami MINI and MOMO! ehehe :)

bulan lepas birthday dia,
tapi tak ada gamba nak tunjuk.
aku bagi wallet, card and sapu tangan.
^.^

untuk anniversarry 1 tahun nie,
tak boleh gtaw lagi coz harinya belum tiba.
kihkihkihkih ^.*

ayat paling jiwang yang pernah aku gtaw Syafiq.

"Abg, you are not alone sebab Syg selalu ada dengan Abg! Syg bukan hanya kawan tetapi teman, kekasih dan juga bakal teman hidup Abg. Sempurnakanlah hidup Syg selamanya."

i wish i could always be ur side.
make u smile, make u happy, make u not alone, wipe ur tears when u crying,
anything i will do my best for u! only for u my sicoklathati.
we are far away but it doesnt means u really far from me, coz u always in my heart!
bersabar okay! semoga apa yang kita impikan akan jadi kenyataan. i mi...ss u so damn much! i love u more than u know! hope abg pun sama : )


3 hadiah yang aku nak cadangkan untuk Kak Maslina
bagi kat hubby dia ialah;
1. jam tangan yang sama pattern untuk 2 orang. 1 untuk Akak, 1 untuk suami!
so bila tengok jam akan sentiasa teringat antara satu sama lain.
macam kami
^.^

2. hadiah yang kedua nie bunyi macam mengarut sikit kot,
tapi kalau dah kahwin suami mana tak mau anak kan?
anak tue kan pengikat kasih sayang.
so lahirkan lagi baby yang sihat untuk hubby Kak Maslina ek :)

3.kalau setakat nak bagi benda-benda biasa macam t-shirt, seluar or
seangkatan dengannya dah common sgt!
why not Kak Maslina bagi benda yang akak buat sendiri.
contoh cake, canddle light dinner ka.

tapi selalunya lelaki tak kisah hadiah apa pun.
asalkan kita ikhlas
lelaki bukan materialistik macam perempuan.
insyaALLAH bagi apa-apapun okay
walaupun sekadar senyuman :)

huh.. dah penat jawab contest nie?
agak-agak jiwang tak?
okay tak suami Kak Maslina?
ehehehehe

lastly. Faaza doakan Akak dgn Abg kekal ke akhir hayat.
bukan sahaja di dunia tapi di akhirat. :)

nota si kecik:

panjang gila entry aku utk contest nie!
tak menang tak tahu la.
dengan penuh perasaan sampai
berpeluh-peluh nie :)

2 comments:

maslinamansor said...

Thanks sebab join contest di maslinamansor

p/s: cantik jam tue...

fmunyraz said...

sesama. harap da la luck :)