Sunday, August 8, 2010

Paradise YSL Baby Doll.

happynya!
^_____________^
setelah sekian lama aku cari YSL Baby Doll,
akhirnya jumpa gak!
before nie bukan main susah nak cari taw.
yang One Drop Perfume ada tapi bau dia serius tak sama.
sekarang dah jumpa yang Paradise suka sangat! :)
pagi tadi aku bangun awal coz nak g town dulu kejap.
nak settlekan benda istimewa sikit!
apa dia yang istimewa tue?
rahsia ek, tunggu la 11.08.2010 nanti!
^.^
time sampai kedai tue,
aku nampak One Drop Perfume je,
try la test YSL Baby Doll kot-kot bau dia dah berubah ka,
lagipun masa aku beli dgn sicoklathati bulan 4 kan.
mana taw time tue dia lain skg lain ka.
tapi hampeh tak sama YSL Baby Doll lansung!
aku dah kecewa dah.
fikir-fikir nak try Miracle Lancome la,
mana taw best and bau sama macam yang Sir Syzry bagi kan?
kalau dah jodoh tue tak kemana kan?
tiba-tiba nampak Paradise.


dalam hati berbunga-bunga!
harap-harap la ada YSL Baby Doll,
sebab aku tengok banyak yang dah habis.
rezeki aku agaknya
ada lagi 1.
Alhamdulillah :)
so dapat gak la pakai perfume kesukaan aku.
before ni kan Miracle Lancome aku tumpah, :(
means jodoh aku memang dengan YSL Baby Doll la kan?
akhirnya jumpa gak.
^.^

nota si kecik:

mesti sicoklathati happy nie!
so now aku boleh cium bau aku sendiri ♥

No comments: