Saturday, August 7, 2010

chatbox :)

selamat pagi nak masuk tengah hari semua!
susah ka kalau tak ada chatbox kat blog?
hmmm,
maybe la kot bagi yang ada ramai peminat and follower kot.
aku ni apa yang ada?
setakat sesi meluahkan perasaan and cerita pasal life aku je.
dedulu ada la buat chatbox but oleh kerana tak mendapat sambutan aku dah delete =.=
tapi sekarang sila besarkan mata kowang sebulat-bulatnya
kat blog aku ni ek!
dah ada chatbox dah pun,

okay tak?
aku buat chatbox nie atas permintaan MokNa ^.^

huh.. kecoh kan?
mcm la tak boleh nak sms aku ke, fb pun ada.
nak jugak chatbox!
tak pe! tak pe!
aku sayang MokNa so aku buat la.
"jange geli plop Mc' Na" :P

so dah ada chatbox nie sila la rajin-rajin tinggal jejak kowang ek.
tak kisah la jejak kaki ka, tangan ka,
janji jangan kowang buang taik dah laa!

*semogo ikatan ukhuwah kita akan lebih erat dengan adanya chatbox ni^.^*

nota si kecik:

nak join contest MokNa tag!
nanti aku poskan nanti ek :)

4 comments:

velasrizal said...

btol..sng org nk tinggal jejak..

Followers Dah mencecah 200 Orang !

fmunyraz said...

velasrizal: okay. ehehe :)

dak eina said...

ohoi!! femes aku faaza oi! ;p

fmunyraz said...

hahahahaahahaahahaha.
biar la, mu kan suka femes2 neh :)