Tuesday, August 31, 2010

last episode Kau Laksana Bulan

Ada sesiapa yang minat dengan artis yang macho ini.
dah la macho,
muka rilex and selamba je!
buat aku cair owh.
cuba kowang usha tengok

cair tak?
nak kata handsome boleh la,
tapi aku suka sesangat kat Zulhuzaimy sebab
tiap kali dia berlakon mesti muka dia cool je memanjang.
(sicoklathati, nie la Zulhuzaimy lau tak taw)
ehehehehe ^.*

okay,
semalam last episode Kau Laksana Bulan kat TV2.

sedih aku tak sempat tengok sampai habis.
wuwuwuwuwu
T.T

kalau dia main kat TV3 insyaAllah ada catch up tv.
ni kat Tv2 mana mau cari wei?

ni lagi sowang pelakon dalam cerita neh.
Ashraf Muslim.
aku minat gak dia nie.
pakai sepek wei..suka, suka!
owh, style dia dalam gamba nie pun aku suka.
sepek, kemeja and short pants!
perfect contoh style lelaki yang aku suka :)

cerita ni sebenarnya adaptasi dari novel Kau Laksana Bulan karya
Aina Emir.

kalau dapat novel ni pun best gak neh!
ada sesape nak bagi aku hadiah novel ni tak?
ehehehe
^.^

sesape yang taw mana nak tengok cerita ni,
sila gtaw aku ek!
pllllzzzz

nota si kecik:

sicoklathati,novel nie plz? kihkihkih :P

No comments: