Monday, August 2, 2010

Plant vs Zombie!

haila, haila!
sekarang nie mau layan main game biasa-biasa je.
Plant vs Zombie!


macam pelik je bunyinya kan?
ada ka layak tumbuhan nak lawan dengan zombie.
aku dapat game nie dari adik aku, Zauda Muniira.
tapi yang memperkenalkan game ni kat aku,
adik bongsu aku Nazra Muniira!
mula-mula aku tengok dia main, macam syok gak.
so aku tanya,

aku: "adik nie game apa ni?"
adik: "nie game tumbuhan bunuh zombie".
aku: "apa plak macam tue, tak logik lansung."
adik: "taw tak pa".
aku: "bodoh and sengal je game nie Kak Faaza tengok".
adik: "memang!" (sambil gelak-gelak)
aku: gelak gak. tapi rasa mcm nak main je.


last-last aku amek dari laptop Zauda.
ehehehehe
^.^
kowang nak taw apa jadi lepas tue?
time aku main, adik aku duduk sebelah aku.
and dia siap gtaw g zombie nie ada banyak jenis.
so lain-lain cara nak lawan.
sengal kan?
adik jadi instructor kakak! =.=
tapi tue mula-mula je, sekarang aku dah hebat main!
so sesape yang ada taw game yang best sila gtaw aku,
nanti aku boleh download and main utk isi masa lapang jaga kedai nie.
dan pastikan game tue bukan game on9 ek!


p/s: layan game biasa-biasa je pun okay! tak yah kena marah-marah. huhuhu=.=


nota si kecik:

mood rasa nak lepaskan geram dengan makan.


2 comments:

Unknown said...

hahaa!! saya taw game ni! saya p0wn tgh main game neyh!!! huuu~

da level bpe? hik3 :)

fmunyraz said...

syue: ya ka?
berjodohan neh. ehehehe :)
bawu men la cik syue. bawu level 3.ehehe