Saturday, July 31, 2010

teddy bear tak cute!

haila, haila.
cute sangat ka teddy bear neh sampai budak besar pun nak?
kecik-kecik boleh la main dengan teddy bear,
dah besar men dengan mak teddy bear plak.. ada berani?

main macam nie?
kalau rasa berani silakan! :)
okay, before nie aku ada cerita yang aku nak suka and nak sesangat someone yang special bagi teddy bear kan?
click bawah nie if nak taw cerita aku and teddy bear!
i love teddy bear.
yup, betul tue, sampai sekarang pun aku still suka teddy bear.
tapi tue angan-angan zaman muda-muda,
aku rasa aku perlu lupakan.
bila aku fikir-fikir balik,
tak ada maknanya nak teddy bear sekarang,
dah sedar umur dah nak 12 taun terbalik, ehehehehe :P
21 taun okay!
dah nak matang dah, tak perlu benda nie lagi!
lagipun aku dah ada 2 teddy bear,
nak banyak-banyak buat apa?
t bersepah je and tak taw yang mana 1 nak peluk.
sejak ada baby pinky pemberian sicoklathati,
2 teddy bear aku nie dah tersisih dah.
memang la baby pinky tue just pillow je, but berbulu2 rose lagi taw.
kihkihkihkih
^.^
so macam teddy bear la tue.
dengan segala hormatnya,
beta nak bagitaw no more teddy bear ek :)
so dah tak ada makna
first guy yang bagi teddy bear kat aku akan jadi partner life aku.
since baby pinky tue dah macam teddy bear!
partner life aku semesinya sicoklathati okay!
now and last forever!


nota si kecik:

kalau rasa tak puas hati,
sicoklathati.. awk boleh bagi saya
teddy bear kecik yang boleh gantung tue pun dah cukup.
^.^
i miss u sicoklathati!


No comments: