Saturday, September 4, 2010

jahit manik untuk baju raya.


selamat petang semua.
huh, hari ni busy sikit coz aku jahit manik untuk baju raya aku.
since baju raya tahun ni kain kosong je.
so kena la hias-hias sikit bagi nampak cantik!

actually aku ni bukan jenis yang pandai menjahit.
baru tadi Mama ajar,
then aku buat sendiri.

senang je sebenarnya.
kalau nak upah orang mahu berpuluh-puluh ringgit,
kalau nak lagi cantik beratus-ratus pun ada taw.

aku tak da la buat penuh satu baju tue,
just jahit kat lengan ang leher baju je.

nie baru 1 lengan baju aku siapkan,
malam nanti sambung lagi la.

okay, nanti raya aku tunjuk ek,
mana boleh tengok sekarang!
nanti x suprise la kan.
ehehehe :)

nota si kecik:

aku rasa if aku tak dapat kursus under PUNB tue,
nak belajar jahit manik la.

No comments: