Sunday, December 12, 2010

berdating dengan Ashraf Muslim di SURE HEBOH

~Salam Semua~

ehem, ehem,
agak-agak ada sesape yang cemburu tak dengan aku bila tengok tajuk entry ni? ehehehehe :D sila la bertendang semuannya yea. sebab Ashraf Muslim dah jadi hak milik kekal aku. :P
silalah percaya wahai sahabat-sahabat blogger sekalian alam.

okay, mesti ada yang cakap aku ni entah apa2 kan? lantak kowang la, janji aku suka
Ashraf Muslim sesaaaaannggggaatttt!



Ekceli, memang aku kat SURE HEBOH sekarang saat entry ni dipublisitikan tapi tang jumpa Ashraf Muslim tue just imaginasi keanak-anakkan aku je. aku kan kanak-kanak soya! ahahahaha:D sila la bersabar kepada peminat-peminat Ashraf Muslim yang lain sebab aku tak tamak, kita share sama-sama tangkap gambar kalau dia ada kat SURE HEBOH ni ek? :)

Okay la, dah selesai sesi buat owang bengang sekejap so aku nak sambung jejalan kat SURE HEBOH ni dgn DAKGIANT sepuas-puasnya mana taw betul-betul dapat jumpa
Ashraf Muslim
. ^.*


nota si kecik:

Syafiq Muslim pun aku nak jumpa gak lau boleh.
rindu,
kihkihkihkih
^_______^
peace bro!


No comments: