Friday, December 31, 2010

Happy New Year 2011

~Salam Semua~

sebelum aku mulakan ucapan tahun baru lebih baik kiranya aku menyusun sepuluh jari memohon maaf kiranya sepanjang tahun 2010 aku ada mengasari mana-mana pihak. aku juga nak mintak maaf sebab kebelakangan ini aku sangatsangatsanga la sibuk sampai tak sempat nak update blog dan g usha blog kowang! maaf seribu kali maaf ek :P

if kowang nak taw perkembangan terkini aku adalah, esok 1/1/2010 tahun baru aku dah pindah dari umah kakak aku ke bilik sewa yang baru! nak taw kat mana? bilik mcm mana? keadaan persekitaran mcm mana? sila bersabar ek! InsyaAllah aku akan update nanti! promise taw sempena hadiah tahun baru untuk kowang semua yang sentiasa setia dgn aku. ehehehehe :D

Okay, sekarang aku nak g kemas apa yang patut sebab nanti kalau pagi esok baru nak kemas tak pasal2 tertinggal harta-harta karin yang ada neh. huhuhuhu =.=

Selamat Tahun Baru 2011!

"Semoga tahun baru lebih bermakna dari tahun yang sebelumnya dan sentiasa dirahmati oleh Allah! LOVE YOU ALL!"

nota si kecik:

azam sempena tahun baru ni banyak sangat,
kebanyakkannya untuk masa depan aku sendriri!
salah satu dia,
aku nak lebih kerap update blog macam dulu2!

windu sicoklathati :'(


No comments: