Friday, April 30, 2010

aku ditangkap..x jadi penagih dah! :(


dammmnnnnn!!!
gila hancus musnaz harapan aku...
sengal..
kat dlm blog ckp still availlable, aku punyer teruja nak beli..
bila aku sms ckp dh x de...
so sad now..:'(
aku da jumpe 1 g blog but mahal..
adakah aku patut campak je shawl kesayangan aku tue pada org len???
dah bape kali aku lepaskan..skg wajar ke aku lepaskan???
hukhukhukhukhukhuk
T___________T

7 comments:

Adibah Sharudin said...

hehe.. gempak nye tajuk die... :)

AiZ said...

hikhik... ingatkan ape tadi.. :P baru nak lapor polis.. :P



komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Apabila Bersama Friendly Blogger Part 1 - Kak Yanmie



DiyanaDaniel said...

saboo je le ko ni adik....

fmunyraz said...

adibah: tajuk je gempak, kat dlm hati ni lg gempak duk nages coz x dpt shawl tue..huhuhu
salam perkenalan and tenkiu coz sudi terjah blog sya.:)

fmunyraz said...

aiz: hahahaha..panggil polis suh dia tangkap owg yg jual shawl tue boleh??:P

k.diyana: sabo la ni..dh la mengidam shawl tue..hukhukhuk

Teratak Inspirasi said...

salam.. ingtkn tul2 penagih td... he menagih bende lain xpe.. he... i follow u, u follow me.. ok...

fmunyraz said...

salam..
haha..menagih benda len pun prob skg nie..
addicted sgt.huhuhu