Friday, April 30, 2010

aku penagih:)


sumber pak cik google :)


wah!wah!wah!
syoknya kalau manyak duit boleh beli benda tut....
dulu aku dah nak tobat dh x mau amek benda tue
but skg ia kembali kerna bestfwenku, Hazierah!
dia pun teruja and kembali amek benda tue sejak sekian lama..
kami sebenarnya dh nak stop benda nie but x tahan dowh.
dah nama pun ketagih mesti la susah nak stop!
aku dah lama x mcm ni sejak gila berblogging
but dah mmg sejak dulu aku nak benda tue and now it still availlable
so i must grab it utk mehilangkan ketagihanku.
i promise everyone..ni last! seyes last..aku x boong sama kowang.


=========================================

ni last shawl yang aku nak beli on9,
seyes aku x mau dah beli on9 lepas ni..
aku beli on9 ni pun coz pattern ni x da kat kedai yang aku selalu beli..
dah la sekali dgn inner..
seyes..ak nak yg ni..
last ok, last!





b4 nie aku da gtaw yg aku nak yg color choc tue,
skg dh jumpe and mau beli yg tue coz murah and sekali dgn inner plak tue...
then, bila aku usha2 blog len aku jumpe yg color biru and choc
dua2 still availlable but aku nak inner sekali..
so aku terpaksa lepaskan salah satu
bila pk2..aku nak yg choc sekali dgn inner coz murah and tambah g satu inner color hitam utk memudahkan aku padankan dgn shawl yg sedia ada:)


nota si kecik:

ni la pompuan pantang tengok benda murah and canteq..
lagi satu..
pengaruh kwn2 tue mmg cepat tersebar..
betul x??
love u Hazierah, awk begitu memahami kita.



No comments: