Friday, April 9, 2010

Rantau Panjang:)


hohoho..penat+panas gila (teringat masa duk kat Melaka) but Melaka lg panas kot..hari nie aku g Rantau Panjang dgn cousin aku yang paling kamcing DILA,NAIM, cousin Dila(Ikah) and Mak Teh. Actually aku x plan pun nak keluar hair nie coz ingat nak rehat kat umah je sambil layan cite IRIS yang Syafiq bagi tue. Dah lama aku x jumpe cousin aku so kuar je la. dalam keta otw g sana dah mcm2 benda yang aku nak beli terbayang dlm kepala aku nie..ehehe:P

Sampai sana temankan Mak Teh beli pinggan mangkuk dulu then baru giliran kitaowg yg muda nie g jejalan plak. jalan nyer jalan, aku and Dila beli 1 t-shirt sowang! dah namanya cousin and kamcing mesti citarasa pun samat-shirt yg kitaowg beli tue design dia sama just color je lain..Dila merah, aku hijau. Aku x de la suka color hijau but aku dah lama nak color hijau coz x pernah ada t-shirt color tue. then, jejalan lagi..nak gak cari CROCS IDAMAN..yesss!!aku jumpa CROC yang aku nak tue tapi malangnya ada color hijau je..x mau r, aku nak color pink atau pink gelap.hampeh..huhuhuhu:(

selesai semua benda, kitaowg gerak balik pukul 2+..sampai umah terus makan. oh yeaa, nie nak ciretera cket..aku sekarang ada jual KERONSANG SABAH, seyes semua cantik2!meletup kalau pakai...:) keronsang nie aku dapat dari BF Dila coz dia keje kat sana and Dila yang offer aku untuk jual benda nie. if ada sesiapa yang berminat leh contact aku ek.^_*


nota si kecik:

sekarang ni rasa malas cket nak membebel kat sini coz
syok duk layan cite IRIS..best gile r.
cayunk Syafiq coz bagi cite tue kat aku..
hopefully Keronsang nie akan dapat sambutan.:)




No comments: