Monday, May 3, 2010

kerana Facebook, TV3 menjadi mangsa



hari ini hari isnin, esok selasa, lusa rabu, tulat, tuli????haih, mcm nie la hidupku, pagi bangon ciap2 g bukak kedai..kemas2 kain and tunggu customer dtg, kalau dtg..kalau x dtg, melayan la tenet berbekalkan broadband cecom ni. siap2 bukak kedai, bukak lappy and on9...tut, tut, tut facebook xleh bukak..menyirap darahku yang manis nie, buka setakat sekali dua tapi lebih dari 10x. menyampah aku! sebabkn facebook x leh bukak, GB pun susah nak masuk...kuang ajau betul. aku ni dah kebohsanan tahap dewa-dewi ni dia buat hal pulak..sakit ati aku.

nak on9 pun x da mood..pe benda g aku leh wat????dah r semalam x leh nak on9 fb gak gara2 broadband aku wat hal....tenet slow tahap siput sedut, lau tahap siput babi ok g...:P alih2 aku g tengok tv...tv pe??mestilah tv3 coz umah aku x da astro:) kul 9 time tue program mentor, wow...agak best la coz baru sesi pengenalan protege. aku ni bukan jenis yang amek taw sangat pasal realiti tv ni. dah x de benda nak layan bek aku layan tengok benda tue dari duk buat kuak kupu-kupu atas katil. aku teruja nak tengok protege Mummy Mas Idayu, Shaq...sebab pe????sebab dia pak we aku! percaya x??mesti kowang ingat aku tipu kan???aku x boong...Shaq tue kan owg Kelantan so aku ni mak we dia dekat Kelantan..sape2 minat Shaq tue sila la jangan jeles.. ^_^

jap, jap.....ada something wrong somewhere ni, Muhammad Syafiq Bin Arshad tue sape wei????(kembali ke dunia sebenar) agagagaga, tue cowok aku la, pe r kowang ni....tadi tue gimik aje..ehehe:P (Abang, pun jgn marah Sayang ek,gurau je). Apa yang aku nak gtaw kat sini sebenarnya aku terkezot tengok mentor mlm tadi, tengah2 Shaq tue nyanyi tiba2 Mummy leh suh stopkan music..huh, baru nak tengok hebat ke x budak Kelantan nyanyi tapi Mummy gtaw dia buat benda tue coz Shaq tue sakit. Ok, whateva la....aku nak tengok gak mentor lepas ni coz nak tengok tahap kemampuan Shaq kerna dia owg Kelantan. Ingat, kalau Shaq tue bagos ditambah pulak dengan semangat kenegerian rakyat Kelantan yang bombastik pasti meletup-letup si Shaq tue..insyaALLAH. aku pun nak tengok owg Kelantan berjaya dlm dunia seni coz x ada la nanti mulut2 yang gatal duk prejudis kat owg Kelantan je. lagi satu, Aim pun best and Ila pun okay coz berani walaupun bertudung..yang penting mentor 4 sume hebat2 belaka.

ok...settle pasal kes tenet slow tahap siput sedut semalam, hari ni fb pulak wat hal x leh nak on..bila bukak mesti dia tulis service unavailable-DNS failure, pe ke benda prob dia pun aku x taw. oleh sebab2 yang demikian rupa, aku malas nak bukak fb and aku buka tv3 on9. daripada aku jadi sewel coz kebohsanan kat kedai duk menunggu customer dtg baik aku layan tv3 and tengok catch up tv yang mana rasa berkenan di hati.

p/s: sesiapa nak taw pasal mentor 4 klik sini, mentor 4 .


nota si kecik:

aku tengah sawan coz windukan Muhammad Syafiq Bin Arshad..
ingat, bukan Shaq taw tapi Syafiq.
only him in my heart.


2 comments:

ardinihumaira said...

ye ke.. rugi tak tengok. dni tutup tv awal. sempat tengok nani tu je.. huhu

fmunyraz said...

dni: xpe2..tengok kat catch up tv3..online:)