Thursday, May 6, 2010

laptopku berhantukah?tension|anyone can help me?plz:(

















hantu, mana hantu??ada hantu mana-mana..
huh! benci aku dengar lagu tue..entah pe2!
tapi lagi benci bila ada laptop yang berhantu, mesti x leh nak berblogging g.
pe kowang rasa bila laptop kesayangan kowang tiba2 off sendiri???
sehari tue kekadang 2/3 kali, hangin wei...
tengah syok2 men tenet,
tengah syok2 men fb
tengah syok2 sembang dgn gf/bf
tengah syok2 layan cite on9
yang paling tension
tengah syok2 blogwalking atau blogging!
memang bengang la kan???
hukhukhukhuk
ada sesape leh tolong aku x?
aku x taw nape laptop aku ni leh off sendiri
sesape yang taw tue silalah hurukan tangan ringankan bebanku nie
T_______________T
sedih sgt! jgn la buat hal laptop...memang r dah nak 3 taun laptop ni aku pakai and x da la mahal and hebat mcm kowang but sentimental value ni.
hadiah dari ayah aku time masok kolej dulu.
kalau guna duit sendiri nak beli time tue mmg x dpt...aku mintak terus ayah belikan.
tq ayah!
anyone can help me?pllllzzzzzzz


nota si kecik:

murah ke, mahal ke, canggih ke x..
aku x kisah..aku cayunk laptop ni.
hukhukhukhuk:'(
sesape yang sudi tolong tue hanya ALLAH yang balas budi baik kowang.



8 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

try la anto kedai komputer..mungkin die terlalu panas..(sila tanggalkan bateri laptop kalau nak cas pakai lektrik)

tak pon p format semula..mungkin ade program die yang dah crash..

Zinedine Zaiddin said...

Aiseh..kesiannya dia. Ape masalah dengan laptop..xkan tiba2 je dh off sendiri?


Jom singgah blog aku pulak :D

Gaya Tidur dan Perwatakan Anda

fmunyraz said...

cik aida:mcm tue ek..tenkiu..tenkiu.huhuhu

karipap:xtaw la cik karipap..that why mintak tolong dgn sesape yg taw..huhu

afiq said...

syg g format ja laptop tu..da hantu virus dlm laptop tu..nnt biar lama lg mearat..

fmunyraz said...

afiq: abg la masokkan hantu dlm laptop syg.ehehe:P

intanurulfateha said...

.ade cooling pad x?
.die paanas sgt tuu ;p

fmunyraz said...

xda la cik intan..
mcm tue ek???
bkn sal windows ke??huhu
wisau nie.

Anonymous said...

try susun blk file dlm com guna disk defragmenter kt system tools ad .. taw pn maybe sbb betry lappy , or try guna cooling pad .. n bleyhh jdy sbb memory . klu buka terlalu bnyk program dlm satu masa memory ta cukup na tampung then it will puffhhh off ! so jgn buka mcm2 sngt klu na wt keja or brbloging . media player tu taya dngr laa .. dy guna bnyk memory . klu na senang antr kedai spent 250 tukr memory n formt laen :) easy rite ? slmt mcuba .. nice blog :)