Saturday, July 31, 2010

oh Miracle Lancome!


Meh sini adik kakak semua,
jom aku nak bagi botol perfume free!
ngggeeeeee =.=
before nie aku berlaku curang kat YSL Baby Doll kan?
amek kau, sekali Miracle Lancome tinggalkan aku.
tempat kejadian: adalah bilik aku.
waktu kejadian: 30/07/2010, 3 petang.
okay, jom aku ceritakan bagaimanakah penceraian nie berlaku :P
petang semalam aku tengah bersiap
nak pergi kenduri tahlil datuk kawan aku, Sity.
first gosok muka dgn tooner dulu,
pastu tempek segala bedak and moisturizer nak bagi mengelip muka ni :D
muka dah mengelip tapi tak wangi lak,
so mau spray perfume sikit kan? : )
malangnya botol perfume Miracle Lancome tue rosak,
tak boleh nak spray.
huhuhuhuhu.
nak tak nak aku buka la penutup dia,
then aku letak perfume tue atas tingkap bilik.
tetiba tengah aku duk calit-calit perfume tue kat baju,
traaaappppp, botol perfume jatuh atas lantai.
shhiiiitttt!
banyak kot yang tumpah tue.
rasa nak jilat balik masuk dalam botol je =.=
sekarang ni tak sampai suku pun perfume yang tinggal dalam botol.
haihhhh, apalah nasib.
tue la sape suruh curang dengan YSL Baby Doll.
kan dah kena sumpah dah :P

yang bestnya,
bilik aku sekarang tak payah nak pakai Ambi Pure.
free bilik jadi wangi dengan cara nie.
agak-agak bape bulan boleh tahan ek since perfume tue tumpah atas carpet?
kihkihkih
^.^
tapi serius agak terkilan coz perfume tue lecture yang bagi!

nota si kecik:

mana mau cari perfume nie?

No comments: