Wednesday, July 14, 2010

unexpected, going to Malacca!


salam semua!
2-3 hari ni emosi pelbagai rasa,
biasala dlm sebulan tue ada la harinya.
fhm2 la ek.
ehehehehe :)
so, nak update blog tue agak malas sedikit.
esok malam aku akan ke Melaka.
huh! setelah sekian lama x menjejakkan kaki ke negeri panas itu.
aku ingatkan aku takkan pergi Melaka dah since konvo pun kat KL nanti.
and nasib baik gak tiket masih ada!
aku pergi melaka ni pun secara mengejut, tak da plan2 pun.
just nak amek transkrip diploma je!
kwn2 aku yang lain dah berkurun dah amek.
aku baru skg nak g amek! sowg2 plak tue.
sedih tak?
huhuhuhuhu
T___T
nasib aku agak baik bcoz Hazierah pun ikut.
bezanya Hazierah amek kat KPM Ayer Molek,
aku kat KPM Bandar Melaka.
but aku akan jumpa dia lambat sikit coz dia dari Subang.
bus aku akan sampai time Subuh g pada hari Jumaat,
so aku akan keseorangan hingga Hazierah sampai Melaka.
ada la dalam pukul 9 atau 10 pagi baru dia sampai.
ada sesape nak temankan aku tak?
lagipun Hazierah myb akan lepak dgn aku sampai pukul 5 petang je,
then aku kena stay kat Melaka Sentral sampai kul 8 malam tunggu bus balik Kelantan!
alangkah bagus jika sicoklathati dapat teman aku hari Jumaat tue.
tapi itu hanya mimpi,
takkan sicoklathati dari Kedah nak dtg Melaka jumpa aku kan?
1 hari je pun, buat penat sicoklathati je!

aku windu sicoklathati!
tersangat! sangat! sangat! sangat!
T____T

p/s: aku tgh pening nak bawak beg mana g Melaka! aku just ada slingbag and handbag kecik je, so tak muat nak letak sweather+t-shirt sehelai.
that why i really need a new handbag! red handbag yang sederhana besar tapi sesuai dgn saiz aku yang kecik nie. so boleh la aku isi barang byk sikit!


nota si kecik:

agak takut nak g sowg2
since dah lama tak g sana
and
windu pada budak2 batch aku dlu!


No comments: